Google lužo? Interneto krachas

Štai kaip tikrinu ar yra pasauliui internetas:

ping http://www.google.lt

Google yra užsitarnavusi patikimiausią vardą internete ir per 10 metų mano ir Google’s patirties internete – pirmą kartą ji sukvailiojo. Krizė, nieko negaliu pasakyt:

Google

Jei dar nesupratote kas čia ir kodėl tai blogai, atkreipsiu jūsų dėmesį į užrašą po rezultatu – “Tai tikriausiai žalinga jūsų kompiuteriui“, rezultatas http://www.google.lt, pati sau žalinga?

Toliau – spaudžiam išsiaiškinti kodėl gi čia žalinga ir matom:

google_server_error

Jei jau google šitaip kvailioja, matyt atėjo patikimam internetui galas…. Viskas, ate gerasis internete… buvo malonu…

Reklama

6 comments so far

  1. wiorgis on

    Man taip pat luzo ;(. Jau galvojau, kad man vienam cia taip.

  2. OUMYGO on

    man ir tas pats buvo.. db viskas ok

  3. vaidasm on

    Labai labai keista čia buvo.. Internetas įtariu pilnas bus visokių paaiškinimų ir pan… 🙂

  4. heroix on

    Jo… aš irgi pastebėjau ir parašiau apie tai.

  5. vaidasm on

    tokios klaidos neturėtų būti daromos tokio masto sistemose…


Parašykite komentarą

