One.lt, pasiduoda? ir kokia konkursų nauda?

oneltPrieš kelis mėnesius dalyvavome konkurse, kuriame vykdėme Transcom ir Forticom. Kompanijos kėlė tokias užduotis:

  • Transcom siekė išsiaiškinti naujų kelių kaip prisivilioti darbuotojų
  • Forticom siekė padidinti One.lt vartotojų skaičių ir aktyvumą

Mes, studentai turėjome parengti planus kaip įgyvendinti kompanijų siekius. Konkurse dalyvavome su Forticom užduotimi ir laimėjome prizą už geriausią pristatymą, pateikėme 13 idėjų, bet tai nesvarbu, nes per 20 komandų pasiūlymų buvo daug daugiau, kai kurių būta visiškai nevykusių, kai kurių visai neblogų. Pagrindinį prizą Forticom atidavė kompanijai kuri sukritikavo One.lt ir iš principo pasiūlė cenzūros įvedimą į one.lt. Buvo pabrėžta nemažai abiejų kompanijų trūkumų ir pan.

Praėjo gal 3 mėnesiai, ir pagalvojau pažiūrėti ar kompanijos įdiegė nors vieną iš sprendimų pasiūlytų tada. Ypač Forticom, dėl facebook konkurencijos. Taigi:

Transcom. Visų pirma reikėtų pastebėti, kad per tą laiką prasidėjo krizė, atsirado darbuotojų, todėl ir reikalo didelio nebuvo kažką daryti su žmonių paieška, bet… Ypač patiko vienos kompanijos pastebėjimas, daug neaiškinsiu, štai kodėl:

transcom

Manau viskas tuo ir pasakyta, ir tai vadinasi “kompanija bandanti gerinti savo įvaizdį visuomenėje“. Niekas nepasikeitė, taip buvo prieš tuos mėnesius ir dabar.

Forticom – ONE.lt

Dar blogiau, kompanija iš vis nepadarė nieko, net to ką žadėjo. Prezentacijose buvo labai daug pasiūlymų, nuo smulkių iki ypač didelių, tačiau nieko. Kompanijos marketingo vadovė ir IT direktorius (su jais asmeniškai šnekėjomės po prezentacijos) patikino kad daugelį tų pasiūlymų jie jau anksčiau buvo aptarę, tačiau išgirdo kelis kurie tikrai juos sudomino, apie vieną net detaliau kalbėjomės, taremės susisiekti jei reiktų pagalbos įdiegiant(mes jau buvome tą patį sprendimą pritaikę kitur), tačiau… Nieko.

Tai kad Forticom užduoties laimėtojai gavo One.lt paslaugos susijusios su muzika nemokamą naudojimą(tos paslaugos tada nebuvo, kiek mačiau dabar irgi nėra, užuojauta komandai) yra dar mažesnis absurdas už tai kad kompanijos mokėjo ne tokius ir mažus pinigus už dalyvavymą konkurse, gaišo brangų laiką ir nieko iš to nepasiemė, bet ir net neištaisė tų klaidų kurias taisyti būtina ir ne taip brangu….

Forticom, ar jūs atiduodat Lietuvos rinką facebook’ui? Labai norėčiau pamatyti skaičius, bet spėju kad iš 900.000 turėtų aktyvių vartotojų, daug kas patapo ne tokie ir aktyvūs.. Aš tik spėju, o jūs ar manote kad nereikia nieko imtis? Ar čia jau viskas, gal pasiduodat ir liksit su bendraklasiais ir ten saugosit tuos savo 20 mln. vartotojų o Lietuva dzin?

Išvada. Išvada gali būti dvejopa, konkursantai buvo tiek nieko neverti, kad jų pasiūlymus reikėjo atmesti ir antroji – kompanijos pačios nelabai naudojasi savo galimybėmis. Spreskime kiekvienas pagal save…

No comments yet

Parašykite komentarą